2012/01/21

Túto rundu platím (varím) ja

Tak som si včera zaspomínal na Waldemara keď som chystal obed pre 5 ľudí. Nie som kuchár, ale k tomu hádam ani nemusím byť. Keby to malo byť pre 70 ľudí, to by už bolo niečo iné.

Mnohé profesie sa dajú zvládnuť aj s dostatkom prirodzenej inteligencie a s trochou sedliackeho rozumu. Napríklad taký vodoinštalatér, na to ani nemusí mať človek vysokú školu. 

Pred pár dňami sa mi stalo, že bolo treba vymeniť vodovodnú batériu v kuchyni. Žiaden problém, ten nastal až keď som zistil, že ani jeden z dvoch ventilov na trase dokonale netesní. Našťastie išlo len o kvapkanie, a to som stačil zachytávať do podloženej nádobky. Asi tak ako to kedysi Vlasta Burian vo filme deklaroval: Ad vitrum adlatum (do prinesenej nádoby).

Všetko dobre dopadlo, nikoho som nevytopil.

Takých prípadov fušovania odborníkom do remesla by sa našlo viac. Trochu ma prekvapilo, len keď sa mi zdravotný brat v nemocnici na chirurgii priznal, že je vyučený automechanik. A tak nejako pristupoval aj k sádrovaniu zlomeniny.






2 komentáre:

  1. my, čo máme pomenovanie ,,staršia generácia" sme veru mnohokrát mnohým fušovali do remesla. Niekedy proste preto, že na remeselníka nebolo dosť peňazí a niekedy zas z ,,hecu", že to predsa dokážeme aj my: http://vsetko-a-nic.blogspot.com/2011/03/urob-si-sam.html
    Súdiac podľa fotiek z navareného, si vcelku šikovný kuchár, takže tie rundy môžeš pokojne variť ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, že aspoň niekto sa chodí pozerať na moje fotografické výčiny - na podstránke wobrazy

      http://www.blogger.com/home?pli=1

      Urob si sám, je stále dobrá idea :)

      Odstrániť