2008/03/21

Aktuálne filmové a TV dojmy

Už niekoľko dní sa chystám písať o filme KVASKA, z ktorého som mal veľmi dobrý dojem... Neotrepaný námet, žánrovo akože muzikál, ale na nič sa nehrá, nič nekopíruje... Po dlhšom čase český film, ktorý ma príjemne prekvapil po každej stránke. Dokonca ani na zvukovú kvalitu sa nesťažujem.

To však nemôžem povedať o filme MEDVÍDEK, ktorý sa mi premietol pred očami dnes. Je tu istá žánrová podobnosť s filmom Polčas rozpadu, ale o triedu slabšie. Nemastné, neslané, násilne posplietané príbehy troch pražských dvojíc... Herecky slabé, od polovice nudné a s pointou vypísanou ako text na plátne. Pripadlo mi to ako zriedený seriálový príbeh.

Dnes odpoludnia som si konečne pozrel (zo záznamu) aj reláciu STV OTO 2007 a som unesený, pripájam sa ku všetkým superlatívom ktoré tu v blogoch aj inde odzneli. Nádhera po každej stránke, ale hlavne inteligentný scenár, super moderovanie, nápady a vynikajúce herecké výkony všetkých zúčastnených.

Nádherný a zároveň dôstojný gala večer na úrovni doby prekonal všetko, čo doteraz stvorili na našich komerčných televíziách. Vďaka Slovenskej jednotke, ktorá toto dokázala vyprodukovať.

Vážený pán riaditeľ STV (štatutár), odteraz vám fandím a prosím, príďte si pre koncesionársky poplatok, rád zaplatím...

6 komentárov:

  1. som rada, že OTO bol aj pre teba príjemným programom... :)
    Kvaska je už v PC, tak si ju pozriem zrejme zajtra poobede.. :)

    pekné sviatky !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podobne aj tebe, pokoj a pohodu.. Kvasku si včera naši pozreli znova (okrem mňa) a páčila sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som vravel, že to bolo dobré - až tak, že som sa to od prekvapenia bál pochváliť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. filip, ja zase dúfam, že tým začínajú lepšie časy... aspoň v STV :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S globalnym zlepsenim v STV je pan riadny optimista... ako sa to hovori o tej jednej lastovicke?

    Cez Velku noc som kahrnajuc v posteli kukal cesky film Stesti na STV 2 ... a celkom usiel.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. lev... ak priletela jedna, za ňou môžu priletieť ďalšie... stačí počkať... STV má jednu obrovskú prednosť - programy nie sú prerušované reklamou.

    OdpovedaťOdstrániť